Juguem en català! - 05/06/2013

Formulari d'inscripció

Us convidem a una tarda lúdica i festiva durant la qual posarem a la vostra disposició diferents jocs de sobretaula en llengua catalana: Scrabble, el Gran Dictat, Bocamoll, el joc de l'11 de setembre, El Savi, etc.

Altres sorpreses i animació seran presents en una vetllada que servirà per posar el punt i final als tallers de llengua (B2 i C1), coral i traducció de la Médiathèque en études catalanes de la Université de Montréal. Participació oberta a tothom: no només als alumnes dels cursos de la Université de Montréal i dels tallers de la Médiathèque, sinó també a tots els membres i amics del Casal català del Quebec!

El dimecres 5 de juny, de 18h a 20h. Sala C-3061 del pavelló Lionel-Groulx (3150, rue Jean-Brillant), la mateixa sala on va tenir lloc la nit electoral del 25 de novembre.

Séjours de l'IRL

Estades lingüístiques en territoris de parla catalana

L'Institut Ramon Llull organitza, conjuntament o amb la col·laboració d'altres institucions, estades de formació lingüística i cultural pensades per millorar la competència lingüística i els coneixements culturals dels estudiants de català de l'exterior per mitjà de cursos, conferències, visites i activitats complementàries.

XII Campus universitari de la llengua catalana

Estada lingüística d'estiu a Barcelona

Pays catalans